بازدید

شهردار کرج در بازدید از پروژه بزرگراه شمالی، گفت: خوشبختانه این پروژه در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی، افزود: پل B1 در مسیر بزرگراه شمالی یکی از مرتفع‌ترین و کم‌نظیرترین پل‌های کشور است که انتهای غربی اتوبان همت را به کمربندی شمالی متصل می کند.
 
شهردار کرج بیان کرد: ارتفاع این پل که در منطقه بیلقان واقع شده 120 متر از سطح رودخانه کرج است که دهانه 170 متری آن موجب شده تا از بروزترین تکنولوژی در ساخت برخوردار باشد.
 
وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای بهره برداری از بزرگراه شمالی، گفت: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است با تدابیر صورت گرفته و با تزریق منابع مالی، عملیات ساخت را سرعت دهد تا به فضل خداوند در موعد مقرر بزرگراه شمالی به بهره برداری برسد.
 
وی در تشریح وضعیت کنونی پروژه، گفت: در حال حاضر قالب های پیش رونده عرشه و پایه های این پل تهیه شده و با تلاش همکاران در 3 ماه گذشته، پیشرفت قابل توجهی در تمامی پایه های پل، به ویژه در مرتفع ترین پایه ها صورت گرفته است.
 
شهردار کرج یادآور شد: محدوده ساخت این پل در زمین هایی واقع شده که بخشی از آن متعلق به نهادهای دولتی و بخشی مربوط به املاک شخصی است، بر این اساس تعامل و مشارکت مالکان این اراضی با مجموعه مدیریت شهری توفیق ما در اتمام این پروژه را ضمانت می بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =