وصول مطالبات داروخانه داران در دستور کار مجلس/ مسئولان وزارت بهداشت به خانه ملت می آیند

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نمایندگان مجلس سلسله مشکلات و مسائل موجود مانند عدم نقدینگی و بدهی بیمارستان ها و دانشگاه ها به داروخانه ها را که بیش از

حیدر علی عابدی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص آخرین وضعیت مطالبات داروخانه داران بررسی هایی را با حضور ریاست سازمان تامین اجتماعی آقای سید تقی نور بخش و تعدادی از فعالان این حرفه انجام داد.

وی افزود: همچنین مسئولین وزارت بهداشت و درمان از جمله وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو و تعدادی از مدیران این وزارت خانه نیز در کمیسیون حضور پیدا کردند  و نمایندگان مجلس نقطه نظرات خود را در مورد مسائل پزشکی و دارو مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس سلسله مشکلات و مسائل موجود مانند عدم نقدینگی و بدهی بیمارستان ها و دانشگاه ها به داروخانه ها را که بیش از یکسال است پرداخت نشده را مطرح کردند و قرار بر این شد که در جلسه سه شنبه کمیسیون مسئولان وزارت بهداشت به مسائلی که نمایندگان در این جلسه مطرح کردند پاسخ دهند و راهکارهای مناسبی را برای حل مشکلات ارائه دهند.

عابدی ادامه داد: اعضای کمیسیون بهداشت بازدیدی هم از سامانه الکترونیکی که به تازگی از سوی وزارت بهداشت راه اندازی شده است، داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =