• ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
  • کد خبر: kamnanews-64775
کاشت بیش از هزار متر مربع گل پاییزی در منطقه 6

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج گفت:بیش از هزار و 200 مترمربع گل و گیاه در خیابان شهید بهشتی و بلوار خوارزمی به منظور ارتقا زیبایی های بصری، کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،خسرو سرحدی محتوا و مفهوم زندگی شهری نوین را در گرو وجود فضای سبز در انحا و صور گوناگون آن برشمرد و افزود: شهر ها به عنوان کانون های تمرکز فعالیت و زندگی انسانی بایستی با ساختار و کارکردی متاثر از سیستم های طبیعی شکل بگیرند.

وی اظهار کرد: فضاهای سبز شهری به عنوان جز ضروری و ناگزیر پیکره شهرها در ساختار و بنیاد آن ها نقس اساسی را ایفا می کنند که کمبود آن ها می توانند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد.

این مسئول فضاهای سبز شهری را یکی از نمادها و عوامل بیرونی تامین آسایش و رفاه در فضاهای پرازدحام و شلوغ شهری قلمداد کرد ویادآور شد: در این راستا امروزه بر نقش حساس و تعیین کننده طراحی و برنامه ریزی به منظور حفظ ارتباط محیط های شهری با فضای سبز و طبیعت تاکید می شود.

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج تصریح کرد: بیش از 1200 متر مربع گل و گیاه از انواع مختلفی همچون ختمی، یاس زرد، زرشک و پامپاس و همچنین 50 اصله درخت زیتون در رفیوژ میانی خیابان شهید بهشتی و بلوار خوارزمی کاشته شده است.