به گزارش
پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مرتضی جلالیان افزود: اعتماد مردم به شهرداری مهمترین سرمایه شهرداری است چون اگر اعتماد عمومی در میان نباشد شهرداری آن طور که باید و شاید از عهده انجام وظایف محوله خود بر نمیآید.
این مسئول اظهار کرد: شهرداریها در صف مقدم خدمت به مردم هستند و خدمت بی منت به آنها را باید سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
وی با اعلام اینکه فرصت خدمت کوتاه و گذراست تصریح کرد: شهرداریها به جهت ارتباط مستقیم با مردم و کثرت خدمات و وظائف محوله همیشه در معرض قضاوت دائمی قرار دارند.
وی توضیح داد: در این شرایط مدیران و کارکنان شهرداریها باید برای جلب رضایت ارباب رجوع با تمام توان تلاش و خدمات با کیفیتی ارائه دهند.
جلالیان گفت: با راه اندازی میز خدمت کلیه امورات مراجعین پیگیری و از اتلاف وقت شهروندان خودداری شود.
این مسئول اظهار کرد: شهرداریها در صف مقدم خدمت به مردم هستند و خدمت بی منت به آنها را باید سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
وی با اعلام اینکه فرصت خدمت کوتاه و گذراست تصریح کرد: شهرداریها به جهت ارتباط مستقیم با مردم و کثرت خدمات و وظائف محوله همیشه در معرض قضاوت دائمی قرار دارند.
وی توضیح داد: در این شرایط مدیران و کارکنان شهرداریها باید برای جلب رضایت ارباب رجوع با تمام توان تلاش و خدمات با کیفیتی ارائه دهند.
جلالیان گفت: با راه اندازی میز خدمت کلیه امورات مراجعین پیگیری و از اتلاف وقت شهروندان خودداری شود.