• ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر: kamnanews-65184
دستفروشان خیابان المهدی حصارک ساماندهی شدند

مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی عاملین سد معبر خیابان المهدی حصارک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت شهری کرج، مصطفی خدابین با اشاره به اجرای این طرح گفت: طرح جمع آوری عاملین سد معبر خیابان المهدی حصارک و ساماندهی دستفروشان در بازاچه بلوار هوشیار اجرائی شد.

وی معضل سد معبر را یکی از مهمترین دغدغه های این منطقه بر شمرد و افزود: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان بلوار 45 متری گلشهر، برخورد جدی با عوامل سد معبر خیابان المهدی حصارک با هدف جلوگیری از تضییع حقوق و تسهیل در تردد شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه 5 شهرداری کرج سد معبر را به عنوان عامل مزاحم در شهرها عنوان کرد و گفت: بر اساس قانون، ساماندهی معابر و گذرگاههای شهرها از وظایف اصلی شهرداریها است.

خدابین تصریح کرد: با توجه به اینکه مقابله با سد معبر و رسیدگی به وضعیت نامطلوب خیابان المهدی از عمده ترین درخواستهای ساکنین به ویژه کسبه این خیابان و خیابانهای مجاور طی چند سال اخیر بوده و چندین مرتبه تجمع اهالی در ساختمان اداری منطقه،ساختمان اداری شهرداری کرج و شورای اسلامی کرج را شاهد بوده ایم، با پیگیریهای مستمر و هماهنگی های صورت گرفته این طرح به مرحله اجرا رسیده است.

وی با اشاره به همکاری نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی، اصناف و کسبه در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: شهرداریها می توانند برای رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن، شخصا وارد عمل شوند و یا در صورت نیاز از نیروهای پلیس کمک بگیرند.