• ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
  • کد خبر: 70030
ورمهمدی

سرپرست شهرداری منطقه 11 کرج از اجرای طرح پاکسازی و زیباسازی محله کلاک بالا خبر داد.

بهروز ورمهمدی در گفت‌و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با اشاره به ادامه اجرای طرح پاکسازی محلات اظهار کرد: با  هماهنگی های صورت گرفته، خیابان ها و باغچه های محله کلاک بالا پاکسازی و شستشو  و خاک و نخاله از سطح آنها جمع آوری شد.

این مسئول هدف از اجرای طرح مذکور را خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد زیبایی‌های بصری اعلام کرد و افزود: معاونت خدمات شهری با همکاری واحد زیبا سازی، در راستای تامین رضایت شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری، اقدام به پاکسازی و رنگ آمیزی تابلو ها و پست های تاسیساتی در سطح منطقه 11 کرده است.

وی تصریح کرد: تعمیر و تعویض سطل های مکانیزه و شستشو و چرخ های آنها، توزیع ماسه و نمک در مدارس، مساجد ، مراکز فرهنگی و درمانی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای خدمات شهری در این محله بوده است.

سرپرست شهرداری منطقه 11 کرج گفت: ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری علاوه بر بهبود ساختار شهری، تاثیرات مثبتی بر زیباسازی چهره شهر دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس همکاران واحد زیبا سازی و خدمات شهری با استفاده از رنگ های شاد و ایجاد حس طراوت و شادابی پست های تاسیساتی در سطح منطقه را پاکسازی و رنگ آمیزی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =