عسگری قائم مقام شهردار

قائم مقام شهردار کرج گفت: در ایام مبارک دهه فجر، فضاسازی شهری ازنظرمحیطی، آذین بندی میادین و معابر شهری باید با ایام سوگواری فاطمیه متناسب باشد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا عسگری در جلسه مناسب سازی شهری برای بزرگداشت ایام فاطمیه (س) و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع مدیران مناطق و سازمان های شهرداری اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر، هر چه زودتر باید اجرای فضاسازی شهری آغاز شود تا مردم از این ایام نهایت بهره معنوی را ببرند.

این مسئول در ادامه بر لزوم رعایت الگوهای اسلامی با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه تأکید و تصریح کرد: باید تقارن ایام الله فجر و ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در برنامه های مدیریت شهری مورد توجه قرارگیرد و شان وجایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) حفظ شود.

قائم مقام شهردار کرج افزود: در راستای آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با جایگاه و نقش والای حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی مناسب زندگی اسلامی، آذین بندی ویژه در سطح مناطق شهر بخصوص در ساختمان های اداری مناطق و دو میدان اصلی هر منطقه با بودجه مصوب انجام میشود.

وی ادامه داد: قبل از شروع این ایام، شهروندان منطقه ده گانه کرج به صورت خودجوش نسبت به سیاه پوش کردن مساجد و معابر سطح این منطقه اقدام خواهند کرد که در همین راستا، مدیریت شهری نیز سیاه پوش کردن نقاط خاص سطح منطقه مانند عرشه پل های عابر پیاده، میادین، سازه های پرتابل و پایه های پرچم را در دستورکار ویژه خود قراردهد.

عسگری بیان کرد: مناسب سازی فضای بصری و سیمای شهری خاصه ایام عزاداری دهه دوم فاطمیه، به همت سازمان سیما و منظر شهرداری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای ارج نهادن به مقام والای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) صورت می گیرد.

وی تاکید کرد:مناطق باید نسبت به خاموش نمودن ریسه های نوری سطح منطقه تا پایان شب شهادت اقدام نموده و شهر را برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب آماده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =