وحیدی میادین 2

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از فراهم کردن بسترهای لازم برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان، در آستانه عید نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس وحیدی در بازدید از بازار روز بنفشه اظهار کرد: موانع پیش روی بازارهای روز باید برطرف شود تا زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان فراهم شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی با اشاره به اقدامات در دستور کار سازمان در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، افزود: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان در صدر اقدامات این سازمان قرار دارد.

وحیدی با تاکید بر اینکه ناظران عالی در این ایام با دقت نظر کافی نسبت به بررسی مشکلات اقدام خواهند کرد، گفت: از توان ۱۰۰ درصدی خود برای جلب اعتماد شهروندان بهره خواهیم گرفت.

این مسئول اظهار داشت: سیاست اصلی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج تسهیل در رفاه حال شهروندان در تهیه اقلام مورد نیاز با کیفیت و قیمت مناسب است که این مهم همه روزه با نظارت جدی در حال پیگیری است و امید است بتوانیم با اجرای اقدامات نوین، خدمات مطلوب تری را به شهروندان ارائه کنیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =