گوشت

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از آغاز توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی در راستای تنظیم بازار در بازار روزهای شهر خبر داد.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی به قیمت دولتی در بازار روزهای شهرداری کرج آغاز شده و مردم می‌توانند نیاز خود را تامین کنند.

وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، قیمت هرکیلو گوشت ران گوساله   38هزار و 500 تومان، سردست گوساله (به صورت وکیوم) 36 هزار و 500 تومان است که از امروز (ششم بهمن ماه) در بازار روزهای شهر توزیع می‌شود.

وی توضیح داد: با این اقدام علاوه بر سهولت در دسترسی مردم به این محصول، قیمت کاذب و حبابی آن نیز شکسته می‌شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه نظارت بر قیمت‌ها   توسط ناظرین ویژه بازار روزها رصد می شود، گفت: تمامی غرفه‌های عرضه گوشت گرم گوساله موظف هستند با نصب بنر تحت عنوان «توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی تنظیم بازار» در مقابل غرفه خود مردم را مطلع کنند.

وحیدی ضمن توصیه به شهروندان برای خرید کالای مورد نیاز از طریق   بازار روزهای تحت پوشش شهرداری کرج، تاکید کرد: فروشندگان موظف به نصب نرخ نامه در مقابل دید مشتریان هستند و هرگونه کم فروشی یا احتکار و فروش اجناس با قیمت‌های غیرمصوب برخورد قانونی از سوی بازرسان سازمان مستقر در میادین را به همراه خواهد داشت.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: اولویت اصلی ما حمایت از مشتریان و حقوق مادی و معنونی آنان است و در این راه با هیچ متخلفی شوخی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =