رحیمی - دانشگاه

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور از چاپ و انتشار کتب درسی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محسن محمدزاده در بازدید از مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج اظهار کرد: آزمون متمرکز دانشگاههای علمی کاربردی البرز در چهار رشته عمومی شامل تفسیر قرآن و تفسیر نهج البلاغه، زبان خارجه و آزمون فارسی عمومی با هدف هماهنگی در بررسی سطح کیفت تدریس در بین اساتید و دانشجویان در مراکز  مختلف علمی کاربردی این استان برگزار شد.

این مسئول اظهار کرد:این آزمون برای نخستین بار  به صورت پایلوت در استان البرز  به صورت تستی و تشریحی برگزار شد و بزودی در مراکز دیگر سراسر کشور برگزار می شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور  با بیان اینکه درصددیم تا منابع درسی متناسب با سرفصل‌های این دانشگاه را با کمک اساتید خبره تدوین کنیم، افزود:پس از تدوین منابع درسی، قرار است بخشی از آزمون‌های دانشگاه به صورت متمرکز برگزار شود.

محمد زاده با اشاره به اینکه رسالت اصلی مراکز علمی کاربردی در سطح کشور احیا، تثبیت و تقویت رشته‌های بومی و مهارتی است، تصریح کرد: مراکزعلمی کاربردی ظرفیت‌های موجود در استان ها را شناسایی می کنند و بر اساس نیازها باید بتوانند با ایجاد رشته‌های مورد نیاز جامعه، نیروی مهارتی آموزش دهند.

وی با اشاره به مسئولیت دانشگاه علمی کاربردی در  تربیت نیروی مهارتی خاطر نشان کرد: مراکز علمی و کاربردی البرز جزء مراکز  خوب کشور هستند و تا کنون در تربیت نیروهای مهارتی موفق عمل کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =