محمود دهقان

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: شهرداری بستری فراهم می‌کند تا شهروندان خدمات مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دهقان با اشاره به اینکه اساس کار ما شفاف سازی، مکانیزه نمودن و ارائه اطلاعات به مردم است؛ اظهار کرد: گسترش خدمات غیرحضوری به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین و گسترش نقاط خدمت رسانی به آن ها بر روی بستری امن است. به طوری که مشترکین، بدون صرف هزینه و زمان خدمات را از شهرداری دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بیان کرد: هدف این پروژه ارائه خدمات شهرداری از طریق اینترنت به شهروندان است یعنی شهروندان از طریق اینترنت بتوانند به سایت شهرداری مراجعه نمایند و آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را از این درگاه دریافت نمایند.

وی افزود: با الکترونیکی شدن واحد ها و ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان و انجام امور با ادوات و ابزار الکترونیک، میزان استفاده از ملزومات اداری در تمامی سطوح را تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد و پرداخت عوارض درآمد، شهرسازی، نوسازی همچنین اطلاع رسانی به موقع در مورد قوانین و فعالیت های مربوط به شهر از طریق اجرای این طرح محقق می شود.

شهرداری الکترونیک افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات را به همراه دارد

 مدیر منطقه 7 شهرداری کرج نیز با بیان اینکه گسترش اینگونه خدمات افزایش رضایت مشترکین، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات را به همراه دارد، افزود: هدف مدیریت شهری کنترل، هدایت و توسعه همه جانبه و پایدار شهر است و این امر با مشارکت شهروندان محقق می شود.

امیرحسین کاظمینی تاکید کرد: شهرداری الکترونیک بستری را فراهم می کند تا ارائه خدمات مورد نیاز به مراجعین با حداکثر کارایی محقق شود.

وی ضمن اعلام آمادگی منطقه 7 در خصوص اجرای این طرح اظهار کرد: در حال حاضر تمام مراجعات مردم به واحد شهرسازی برای اخذ پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف، پایانکار، اخذ پاسخ بانک، دفترخانه و ... و پیگیری روند مربوطه به صورت حضوری و سنتی انجام می‌شود اما با ارائه خدمات نوین الکترونیکی شهروندان می توانند تمامی خدمات مربوط به صدور پروانه ساختمانی را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =