اکبر سلیم نژاد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای نمایش اتحاد ملت در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب اسلامی است.

اکبر سلیم نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: دهه فجر برای ایرانیان یادآور روزهای مبارزه علیه ظلم و رژیم طاغوت است که جوانان رشید این مرز و بوم با بیرون راندن  بیگانگان از خاک وطن، مقدمات روی کار آمدن «جمهوری اسلامی» به جای «حکومت شاهنشاه» را فراهم آوردند.

وی با اشاره به اینکه ماه بهمن ماه همدلی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران است، گفت: در بهمن 57 ایرانیان با دفاع از ارزش های خود به دشمنان ثابت کردند که به بیگانگان وابسته نیستند.

وی گفت: شاهان خودکامه در طول تاریخ با تاراج ثروت های طبیعی و منابع خدادادی و خوش خدمتی در برابر اربابان غربی و شرقی، از واگذاری هر امتیازی به ازای تکیه بیشتر بر صندلی قدرت اِبایی نداشتند که این یکه تازی ها با قیام تاریخی امام راحل (ره) پایان یافت و این پیامبر دوران با دعوت مردم به اعتراض در برابر بی عدالتی ها اُبهت پوشالی رژیم پهلوی را در هم کوبید و پرونده آن را برای همیشه درتاریخ مختومه کرد.

عضو شورای شهری کرج افزود: ملت قهرمان ایران در سال های پس از روی کار آمدن «جمهوری اسلامی» و پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی، در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب ایستادگی کرده و با صبر و شکیبایی بر مشکلات و تحریم ها فائق آمده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =