• ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر: 70102
میادین میوه و تره بار

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تا اطلاع ثانوی مرغ گرم در بازار روزهای کرج توزیع نمی‌شود.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: میوه و سبزی در بازار روزهای کرج نرخ مصوب و مشخصی دارد و عرضه آنها باید صرفا با قیمت‌های تعیین شده صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این سازمان وظیفه کنترل قیمت میوه را بر عهده دارد و می‌بایست با واگذاری غرفه به تولیدکنندگان و حذف واسطه‌ها میوه را با قیمت مناسب به دست مردم برساند.

وی افزود: باید قیمت انواع میوه و سبزی در غرفه‌ها نصب شده باشد تا شهروندان بتوانند بر اساس توان مالی خود  برای خرید اقدام کنند.

وی با اشاره به دلیل تفاوت قیمت یک نوع میوه در میادین میوه و تره بارتوضیح داد: میوه و سبزیجات بر اساس درجه یک و دو بودن دسته بندی شده و طبیعی است به خاطر اختلاف کیفیتی که دارند قیمت آنها تا حدودی با هم فرق داشته باشد.

وحیدی ابراز کرد: به عنوان مثال در حال حاضر  انار، انگور، پرتقال تامسون، نارنگی، سیب و موز خوشه ای درجه یک به ترتیب  شش هزار و 700 ، شش هزار و 200، سه هزار و 790 ، پنج هزار و 900 ، شش هزار و 900 و 10 هزار و 500 تومان  و درجه دو آنها به ترتیب پنج هزار و 700، پنج هزار و 200، سه هزار و 100، چهار هزار و 900، پنج هزار و 500 و نه هزار و 700 تومان در بازار روزهای کرج به فروش می رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طبق آخرین نرخ مصوب، آناناس طلایی به قیمت هر کیلو 28 هزار و 500 تومان گران ترین میوه و هندوانه هر کیلو دو هزار و 900 تومان ارزان ترین میوه میادین میوه و تره بار کرج است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در بخش دیگری ازصحبت‌های خود به عدم توزیع گوشت گرم مرغ در بازار روزهای شهر، گفت: به دلایلی گوشت مرغ گرم با نرخ دولتی تا اطلاع ثانوی در بازار روزهای کرج توزیع نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج صرفا توزیع کننده گوشت و مرغ دولتی است و تا زمانی‌که از طریق سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگانهای مرتبط این تولیدات به دست ما نرسد، امکان توزیع در میادین و بازار روزها وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =