• ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
  • کد خبر: 70110
جلسه منطقه 7

سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج برگزاری جلسات کمیته درآمدی را راهی به سوی ساماندهی و بهبود نحوه وصول منابع پایدارِ درآمدی دانست.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، امیر حسین کاظمینی شهرداری را نهادی خود کفا دانست که هزینه های جاری جهت ارایه خدمات عمرانی و شهری را از طریق منابع داخلی و خارجی خود تامین می کنند.
 
وی افزود: تشکیل جلساتی مستمر و پیگیری هر چه بیشتر وضعیت مطالبات با هدف ارتقا درآمدزایی منطقه و ایجاد درآمدهای پایدار امری ضروری است. 
 
 این مسئول افزود: در میان بخش های مختلف مدیریت شهری، تامین منابع مالی و درآمدی شهرداری ها اهمیت ویژه ای دارد زیرا از یک سو کسب درآمد شهرداری ها تاثیر عمده ای در ارایه خدمات به شــهروندان دارد و از سوی دیگر فقدان درآمد کافی نه تنها ســبب عدم ایجاد خدمات ضروری در شهر می شود بلکه اساســا اجرای تمامی طرح ها و برنامه های شــهری را با مشــکل روبرو خواهد ساخت.
 
 وی همچنین نحوه بررسی پرونده های در دست اقدام واحد ها را در الویت بندی مطالبات بر حسب زمان و تاریخ از راه های رسیدن سریع تر به مطالبات دانسته و گفت : باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات منطقه همگی با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنیم.
 
بر پایه این گزارش، اعضای کمیته در این جلسه ضمن ارایه عملکرد به بررسی وضعیت درآمد منطقه پرداخته و پیشنهادات خود را در زمینه افزایش درآمد در سال جاری اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =