احمدی نژاد

شهردار کرج در حکمی "کمال شیخ حسنی" را به عنوان سرپرست اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج در جلسه معارفه سرپرست اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری با اشاره به نقش و جایگاه مهم حوزه مطالعات، اظهار کرد: اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری یکی ازمهم ترین ارکان مجموعه معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج به شمار می رود.

وی افزود: اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری به عنوان قلب تپنده این مجموعه، برنامه ریزی های تخصصی و کارشناسی حوزه زیرساخت ترافیکی کلانشهر کرج را انجام می دهد.

احمدی نژاد همچنین فعالیت این اداره کل را تعیین کننده و سمت و سو دهنده آینده ترافیکی زیست محیطی کرج عنوان کرد.

وی با بیان اینکه انجام مطالعات و تحقیقات در ارتباط با بهبود وضعیت ترافیک کلانشهر کرج یکی از مهم ترین وظایف این اداره کل به شمار می رود، افزود: تدوین ضوابط و دستورالعمل های اجرایی همچنین انجام مطالعات تصمیم ساز مدیریتی در حوزه ترافیک یکی دیگر از وظایف محوله این مجموعه محسوب می شود.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیرکل سابق مطالعات، در بخش دیگری مدیرکل جدید این حوزه را فردی خوشنام، توانمند، خوش سابقه و باتجربه معرفی کرد و گفت: امید است با استفاده از ظرفیت های موجود این بخش، بهترین عملکرد در حوزه مطالعات به منصه ظهور برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =