• ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
  • کد خبر: 70117
پلمپ مغازه

مسئول اصناف منطقه 2 شهرداری کرج از پلمپ 50 واحد صنفی متخلف در این منطقه با صدور حکم قضایی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محسن عطائی در این باره اظهار کرد: پلمپ این واحدهای صنفی پس از ابلاغ اخطارهای قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه و با اخذ حکم قضایی به واحدهایی که در پرداخت عوارض خود کوتاهی کرده و یا پروانه کسب نداشتند اجرایی شد.

وی ادامه داد: این عملیات در راستای اجرای مصوبات کمیته درآمدی منطقه بدلیل عدم پرداخت بدهی برخی از اصناف انجام شد که تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف بدهی، واحدهای مذکور حق بازگشایی و ادامه فعالیت را ندارند.

عطایی یادآور شد: صنوف پلمپ شده در سطح منطقه شامل واحدهای تجاری غیر مجاز و همچنین بدهکار است.

این مسئول ابراز کرد: تا کنون به تعداد بیش از 300 فقره پرونده دراین خصوص بررسی و ابلاغیه و اخطارهای لازم برای صاحبان آنها صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه تعامل بین اصناف و شهرداری کرج وحدت رویه بین این دو مجموعه را دو چندان می سازد، گفت: از صاحبان صنوف انتظار می رود با پرداخت به موقع عوارض شهرداری، نقش موثری را در خدمات رسانی بهتر به شهر و شهروندان ایفا کنند.

وی  خاطر  نشان کرد: امید می رود با توجه به تلاش های انجام شده توسط واحد حقوقی و اجرائیات منطقه در زمینه دریافت عوارض صنوف، گام‌های موثری را در راستای خدمات رسانی مناسب به  شهروندان و حفظ آرامش آن ها برداریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =