• ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 70118
احدرسولی

عضو شورای شهر کرج گفت: بودجه شهرداری کرج از بسیاری از کلانشهرهای کشور کمتر است.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احد رسولی در صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر کرج، اظهار کرد: طی چند سال اخیر به دلایلی شاهد کاهش ساخت و سازها و در نتیجه کاهش درآمد شهرداری به واسطه کمیسیون ماده 100 بوده‌ایم.

وی ادامه داد: خدمات رسانی مناسب به شهروندان کرجی در مقایسه با شهروندان بسیاری از کلانشهرهای کشور هزینه بیشتری برای شهرداری دارد، به همین دلیل باید به فکر کسب درآمدهای پایدار باشیم تا بتوانیم از پس این هزینه‌ها بربیاییم.

وی افزود: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج باید چشم انداز و افق روشنی از وضعیت درآمدی، نیازها و اهداف پیش رو در این حوزه ارائه دهد تا بتوان بر اساس اطلاعات دقیق، برای دستیابی به اهداف مشخص شده برنامه ریزی کرد.

وی توضیح داد: هر سال شاهد افزایش هزینه خدمات رسانی به شهروندان هستیم بنابراین معاونت مالی و اقتصادی شهرداری باید با دقت ضریب این افزایش را مشخص کند تا در برنامه ریزی‌ها دچار مشکل نشویم.

عضو شورای شهر کرج گفت: باید سرانه درآمد شهرداری مشخص شود چون بر اساس این سرانه‌ها است که می‌توان منابع مالی مورد نیاز برای طرحهای مختلف را تامین و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان را بالا برد.

رسولی خاطر نشان کرد: هر چند بودجه شهرداری کرج در مقایسه با جمعیت حدود دو میلیون نفری این کلانشهر کم است ولی با برنامه ریزی می‌توان از همین منابع مالی اندک برای توسعه هر چه بیشتر شهر بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =