منصور وحیدی

عضو شورای شهر کرج بر ضرروت ممیزی املاک ساخته شده در شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، منصور وحیدی در صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر کرج، اظهار کرد: برای پویاتر شدن سیستم مالی و اقتصادی شهرداری باید به فکر آموزش راه‌های درآمدزایی نوین به پرسنل این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم 100 نفر از پرسنل مدیریت شهری که در رشته‌هایی چون اقتصاد، حسابداری و ... تحصیل کرده اند را به خوبی آموزش دهیم، در آینده نزدیک شاهد ارتقای وضعیت درآمدی شهرداری خواهیم بود.

وی افزود: بدون شک با استفاده از روش‌های به روز درآمدزایی، سازوکارهای دستیابی به درآمدهای پایدار، روش‌های جذب سرمایه گذار و ... حوزه مالی و اقتصادی شهرداری می‌تواند موفق تر از وضعیت فعلی عمل کند.

این مسئول گفت: باید به سمت الکترونیکی شدن سیستم درآمد و هزینه شهرداری پیش برویم تا از این طریق بتوانیم با شفافیت و بازدهی بیشتری اهداف پیش بینی شده در این حوزه را پیگیری کنیم.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت ممیزی املاک ساخته شده در شهر ابراز کرد: هنوز بسیاری از املاک ساخته در مناطق مختلف شهر ممیزی نشده اند.

عضو شورای شهر کرج توضیح داد: باید هر چه سریع تر نسبت به ممیزی این اماکن اقدام شود چون این اقدام به افزایش درآمد شهرداری کمک می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه پژوهش در مدیریت شهری افزود: باید افرادی که در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و همچنین حوزه پژوهش و توسعه  شهرداری فعالیت دارند از کارآمدترین پرسنل باشند چون پژوهش محور توسعه است و بدون پژوهش هیچ طرح و هدفی به درستی محقق نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =