جلسه رسمی شورای اسلامی شهر2

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: قانون‌ گذاری از مهمترین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.

احد رسولی در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در کوتاه‌ترین زمان به قانون اساسی مورد تایید آحاد مردم دست یافت و در کمترین زمان ممکن تمام نهادهای برخاسته از نظر مردم، استقرار یافتند.

وی به طرح های تحول شهرسازی اشاره کرد و افزود: بخش مسکن و شهرسازی که بعد از انقلاب راه پر پیچ و خمی را طی کرده به عنوان یکی از پر مخاطب ترین واحدهای اجرایی در شهرداری ها به شمار می رود که به طور مستقیم با زندگی شهروندان ارتباط دارد. 

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ساخت و سازهای صورت گرفته در شهرها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها مطابق با معماری و شهرسازی اسلامی و متناسب با شان فرهنگ مردم ایران بوده است.

رسولی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب، استقلال معماران ایرانی در حوزه ساخت و ساز بسیار بیشتر شده که در این زمینه یک تفکر مستقل در حوزه معماری ایرانی _ اسلامی ایجاد شده که هم اکنون پس از40 سال می توانیم این تفکر را نیز به دنیا منتقل کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =