• ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر: 70127
ربی سعادت 2

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج ازجلوگیری جدی قطع اشجار و ساخت و ساز غیرمجاز توسط حوزه خدمات شهر این منطقه خبر داد.

ربی سعادت در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح منطقه موجب بر هم خوردن برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری می شود، افزود: در راستای اجرای دستور مقام محترم قضایی مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله دیوارکشی هایی که فاقد پروانه ساخت هستند، با هماهنگی و حضور  نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و نیروهای خدمات شهری منطقه، تخریب 6 مورد از ساخت و ساز غیرمجاز در خیابان چمن صورت گرفت.

 وی اظهارکرد: این منطقه با هماهنگی مراجع ذیصلاح در برخورد با پدیده ساخت و سازهای بدون پروانه، در صورت عدم رعایت قوانین و اصول فنی و شهرسازی با افراد متخلف و برهم زنندگان قوانین برخورد جدی می کند.

این مسئول تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز به نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می رود و شهرداری با تمام توان در جهت حفظ حریم استحفاظی با هماهنگی های لازم به وظایف ذاتی و قانونی خود ادامه خواهد داد.

 مدیر منطقه 4 شهرداری کرج یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده قطع درختان می توانند با تماس به سامانه 137 مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =