مدیر منطقه 4

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از طرح جمع آوری عاملان سدمعبر و دست فروشان با هدف ارتقا سیما و منظر شهری، خبر داد.

مرتضی جلالیان در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج از پیگیری طرح جمع آوری عاملان سدمعبر و دست فروشان این منطقه خبر داد و گفت: درصددیم با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان و مشارکت آنان در تنظیف معابر و رفع سد معبر، خدمات شایسته تری را به شهروندان ارایه دهیم.

وی افزود: سد معبر یکی از معضلات و مشکلات موجود در سطح شهرها است، در همین راستا حوزه خدمات شهری منطقه به منظور جلوگیری از تجمع عاملان سد معبر و دستفروشان در سطح منطقه تاکنون اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده و آن ها را اجرایی کرده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج بیان کرد: بر همین اساس و طی چندین مرحله، با همکاری عوامل نیروی انتظامی و نیروهای کنترل و نظارت منطقه، طرح‌های جهادی و ضربتی پاکسازی عاملان سد معبر انجام شد که طی آن تعداد زیادی اجناس و لوازم ضبط و به انبار خدمات شهری انتقال داده شد.

وی از جمع‌آوری 5 دستگاه وانت بار و جمع آوری پلاکاردها و تابلوهای آهنی در ماه گذشته  خبر داد و یادآور شد: این کار از جمله وظایفی است که در قانون شهرداری‌ها برای این دستگاه خدمات‌رسان در نظر گرفته شده است که از سوی مسئولان ذیربط با جدیت پیگیری می‌شود.

جلالیان با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها به صورت ضربتی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: پاکسازی جاده محمد شهر، میدان امام حسین تا چهارراه هفت تیر، فردوسی، قلمستان، صدوقی به صورت جهادی و ضربتی در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =