منصور وحیدی

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلنگ باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به زودی زده می‌شود.

منصور وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، گفت:شورای پنجم توجه  زیادی به ارتقای سلامت شهروندان دارد  و در این راستا سعی دارد اعتبار پروژه های ورزشی را افزایش دهد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه شورا و شهرداری از هیئت های ورزشی جدا نیستند، گفت: ما در کنار اداره کل ورزش و جوانان هستیم و سعی داریم با برنامه ریزی، همفکری و تعامل در راستای اهداف بزرگ مدیریت شهری که سلامت شهروندان و جلب رضایت آنان است گام برداریم.

وی اضافه کرد: البته برای رسیدن به اهداف باید حوزه ورزش را مهندسی کرده و  افرادی را انتخاب کنیم که در این خصوص اعتبار بگذارند و جایگاه  حوزه ورزش کرج را ارتقا دهند.

این مسئول افزود: در شورای پنجم سعی می‌کنیم فرهنگ ورزش را میان شهروندان نهادینه کنیم و خوشبختانه تا حدی زیادی در این زمینه موفق عمل کرده ایم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ورزش شهرداری گفت: جنس ورزش شهرداری امروز در دو مسیر قرار گرفته که یکی ورزش همگانی است که یک میلیون و 700 نفر در حال حاضر در آن مشارکت دارند و دیگری احداث باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری است که با حمایت شهردار کرج در آینده ای نه چندان دور کلنگ آن زده می شود.

وحیدی با بیان اینکه امروزه بخش اعظمی از ثروت انسانی در اختیار ورزش است، اظهار کرد: حمایت از ورزش حمایت از سرمایه انسانی در جهت ارتقای سلامت و کاهش آسیب ها است و باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی در پایان اظهار کرد: امید است با حمایت شورا و شهرداری و تعامل دستگاه های مربوطه بتوان آینده ورزشی کرج را رو به روشنی برد و از این کلانشهر به عنوان مرکز ورزش کشور یاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =