• ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر: 70153
عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: به منظور بهبود و افزایش رفاه حال شهروندان همچنین جلوگیری از تنش در بازار، میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی در غرف مشخص عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس وحیدی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای طرح تنظیم میوه و مرکبات شب عید، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم، درصدد هستیم با نظارت و حساسیت بیشتری نسبت به توزیع میوه شب عید شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در ایام پایانی سال مضاعف خواهد شد تا شهروندان با آسایش و رفاه بیشتری به استقبال سال نو بروند، افزود: به منظور بهبود و افزایش رفاه حال شهروندان همچنین جلوگیری از تنش در بازار، میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی در غُرف مشخص عرضه خواهد شد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج سهولت دسترسی شهروندان به جایگاه های عرضه میوه شب عید و برگزاری گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی را از برنامه های در دستور کار برشمرد و گفت: شرایط و نحوه واگذاری جایگاه های عرضه میوه شب عید به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =