سرپرست امور قراردادها وپیمان های شهرداری کرج.آقای محمد مسیبی

سرپرست اداره امور پیمان ها و قراردادهای شهرداری کرج گفت: سامانه یکپارچه امور قراردادها و پیمان‌ها با عنوان "سمیم"، ضامن عملکرد سالم و شفاف در مجموعه مدیریت شهری است.

محمد مسیبی در گفت و گو با پایگاه خبری شهرداری کرج اظهار کرد: سازمان فاوا با همکاری امور پیمانها و قراردادها سامانه جامع و یکپارچه امور قراردادها و پیمانها را راه اندازی و به مجموعه مدیریت شهری شهرداری کرج ارایه کرده است که با توجه به حجم و تنوع قراردادها در مجموعه شهرداری در حال حاضر کلیه قراردادها از این سامانه ثبت و مدیریت می شود.

وی افزود: شفاف سازی، یکپارچگی در تدوین قراردادها، ایجاد بانک اطلاعات جامع پیمانکاران، صرفه جویی هزینه ها و اتلاف منابع از مزایای این سامانه است چرا که کلیه فرآیندهای مرتبط با انعقاد قراردادها و دریافت پیشنهادات بر روی سیستم قرار می‌گیرد و در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مدیران موثر واقع می‌شود؛ همچنین به افزایش سلامت اداری مجموعه شهرداری کمک کرده و با افزایش بهره‌وری سازمانی، عملکردی سالم و شفاف را تضمین می ‌کند.

سرپرست اداره امور پیمان ها و قراردادهای شهرداری کرج تصریح کرد: تمام قراردادهایی که شهرداری با پیمانکاران منعقد می‌کند از طریق درگاه الکترونیکی تبادل می‌شود.

به گفته وی راه اندازی سامانه امور قراردادها را در جهت ارتقا سلامت اداری و ایجاد شفافیت و یکی از مطالبات شهرداری دانست که می تواند زمینه اتصال شهرداری به سامانه مناقصه ها، مزایده ها و پیمانکاران باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =