آرامستان کرج+مشهد

جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با سفر به مشهد مقدس، ضمن بازدید از سازمان فردوس ها و بهشت رضا (ع)، در همایش بزرگ "طرح طاهرین" شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مسئولان و کارشناسان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج به منظور هم افزایی ما بین سازمانی و بهره مندی از تجارب دیگر کلانشهرها در امر خدمت رسانی به شهروندان، در بازدید از بخش های مختلف بهشت رضا (ع) به عنوان آرامستان جامع این کلانشهر از نزدیک در جریان اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری مشهد قرار گرفتند.

در این سفر کارشناسان از بخش های پذیرش، امور متوفیات، ساختمان معراج، سالن انتظار و دیگر امکانات خدماتی آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد مقدس بازدید کرده و مسئولین سازمان از نزدیک با نحوه عملکرد و شیوه های مختلف خدمت رسانی به شهروندان آشنا شدند. 

مسئولین سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج در بخشی از این سفر در همایش آموزشی “طرح طاهرین” که به میزبانی سازمان فردوس های شهرداری مشهد برگزار شده بود در کنار دیگر مسئولان از سایر کلانشهرها و شهرهای شمال شرقی کشور، شرکت کردند.

این همایش در راستای آموزش صحیح تغسیل، تطهیر و تکفین اموات برنامه ریزی و برگزار شد که با ارایه گواهینامه آموزشی به پایان رسید.  

یادآور می شود با توجه به اینکه سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج مسئولیت کارگروه تخصصی تدفین در ستاد مدیریت بحران استانداری البرز را عهده دار است، در نظر دارد در راستای انجام وظایف، جذب مشارکت شهروندان و اهمیت آمادگی در بروز حوادث غیر مترقبه بزودی این طرح آموزشی را با هدف آموزش عمومی تغسیل، تطهیر و تکفین اموات مسلمین به علاقه مندان داوطلبان برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =