• ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر: 70168
بوستان مهر

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افتتاح بوستان 8.5 هکتاری مهر در منطقه 12 شهرداری کرج در دهه فجر خبر داد. 

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در بازدید از مراحل پایانی و عملیات عمرانی - اجرایی این پروژه گفت: این پروژه تا کنون ۹8 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است به زودی و در ایام دهه مبارک فجر در مدار خدمت رسانی قرار گیرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این  پارک یادآور شد: این بوستان در منطقه کم برخوردار و با تراکم جمعیتی بالا قرار دارد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: علاوه بر این پروژه فاز اول پارک بین فازی مهر شهر، پارک و آبشار همگام نیز در مراحل پایانی کار خود قرار دارند که به زودی شاهد افتتاح این پروژه ها همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب خواهیم بود.

بضاعتی پور اظهار کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنیم سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم که با احداث این بوستان ها گامی مثبت در راستای توسعه فضای سبز شهری برداشته و بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

لازم به توضیح است این بوستان دارای دریاچه ای با مساحت شش هزار مترمربع،  دو زمین بازی ویژه کودکان، فضاهای ورزشی  والیبال، بسکتبال و زمین اسکیت است و  برای موارد اضطراری در آن باند فرود بالگرد در نظر گرفته شده که در زمان لازم  می تواند نیازهای اساسی آن منطقه را برطرف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =