مهدی حاجی قاسمی

رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی کیفیت مهمترین از زمان اتمام پروژه است.

مهدی حاجی قاسمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: طی چند روز گذشته بازدیدی از سه پروژه ادامه مهرویلا، گلدشت و میدان سپاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند پیشرفت کمی و کیفی این پروژه‌های تا کنون رضایت بخش بوده و امید است بتوان در زمانبندی پیش بینی شده به اتمام برسند.

این مسئول با اشاره به مشکلات اجرای پروژه‌های عمرانی در فصول سرد، افزود: در فصل پاییز و زمستان به دلیل بارش و برودت هوا اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکلات خاصی مواجه است.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج اظهار کرد: بر همین اساس از شهرداری و پیمانکاران تقاضا می‌شود کیفیت را فدای زمان نکنند و در تکمیل پروژه‌ها زیرسازی مناسب را مد نظر قرار دهند.

عضو شورای شهر کرج افزود: در سه پروژه ادامه مهرویلا، گلدشت و میدان سپاه زیرسازی و آسفالت اهمیت به سزایی دارد به همین دلیل از شهرداری انتظار می‌رود در اجرای آنها کیفیت را در اولویت قرار دهند.

حاجی قاسمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت شفاف سازی در خصوص پروژه‌های مترو و بزرگراه شمالی تاکید کرد و افزود: باید به طور دقیق مشخص شود طی یکسال اخیر این پروژه ها چند درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و چقدر برای آنها هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =