• ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 70173
بازدید شهردار کرج از حصارک

شهردار کرج برای رسیدگی به مشکلات اهالی شهرک رازی، از این محله بازدید کرد.

علی اصغر کمالی زاده در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به نتایج این بازدید، افزود: با توجه به طرح مشکلات و خواست اهالی شهرک رازی، بازدیدی به همراه رحیم خستو؛ رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج از این محله انجام گرفت.

وی ادامه داد: کاهش ترافیک میدان حصارک و ایجاد دسترسی از کنارگذر اتوبان از مواردی بود که در دیدار با اهالی شهرک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار کرج بیان کرد: البته بعد از مطالعات کافی به این نتیجه رسیدیم که پروژه زیرگذر خوارزمی با هدف ایجاد مسیر غیرهمسطح برای دور زدن خودروهایی است که از غرب به سمت میدان حصارک سرازیر می شوند و مجبورند تا ابتدای خیابان آقارضایی (اولین دوربرگردان) مسیری را طی کنند که همین چرخه سبب ایجاد ترافیک در این محدوده می شود.

کمالی زاده افزود: اهالی پیشنهاد کردند برای رفع معضل ترافیک، پل p7 در تقاطع چند سطحی حصارک به این شهرک امتداد یابد، بنابراین مقرر شد بررسی و مطالعات لازم در مورد ضرورت و کارآیی بین پل p7 و زیرگذر خوارزمی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: بخشی از ترافیک میدان حصارک مربوط به ایستگاه اتوبوس و تاکسی های ضلع جنوبی میدان است؛ رایزنی هایی در خصوص در اختیار گرفتن زمین از دانشگاه خوارزمی برای انتقال ایستگاه ها انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =