رحیم خستو

رییس کمسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: راهنمای مسیر بسیاری از پروژه‌های عمرانی دقیق نیست.

رحیم خستو در گفت‌وگو با پایگاه مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: راهنمای مسیر بسیاری از پروژه‌های عمرانی‌ای که در سطح شهر در حال انجام است از دقت کافی برخوردار نیست که همین باعث سردرگمی شهروندان شده است.

وی ادامه داد: از پیمانکاران پروژه‌های مختلف  درخواست می‌شود نسبت به اصلاح این راهنماها اقدام کنند تا مردم به راحتی به مقاصد خود در نقاط مختلف شهر برسند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت انگیزه بخشی به مدیران شهری افزود: باید دست مدیران مناطق و سازمان‌ها باز گذاشته شود تا بتوانند با خلاقیت و قدرت عمل کافی اهداف  مدیریت شهری را دنبال کنند.

وی با اشاره به وضعیت هزینه کرد درآمدهای مناطق اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده ای از این درآمدها به حساب  شهرداری مرکز واریزمی شود که همین  از انگیزه مدیران مناطق برای درآمدزایی  بیشتر کم می‌کند.

خستو خاطر نشان کرد: باید به سمتی پیش برویم که بخش عمده ای از درآمد مناطق صرف امور خودشان شود تا از این طریق شاهد تحولی جدی در بحث درآمدزایی در شهرداری باشیم.

عضو شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری باید از مدیران نوآور، ریسک پذیر و خلاق حمایت کند چون این افراد هستند که جریان توسعه ای در شهر را تداوم می بخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =