محمود دهقان

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با اشاره به اینکه طرح پرداخت الکترونیکی عوارض با هدف تسریع در امر خدمت رسانی به شهروندان اجرایی شده است، گفت: در حال حاضر 5 سازمان تابعه شهرداری مجهز به این سیستم شده است.

محمود دهقان در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: اجرای این طرح از سال 93 آغاز شده که تا کنون پرداخت الکترونیک بخش عمده یِ ردیف های درآمدی مناطق، پیاده سازی شده است.

وی گفت: عوارض درآمدی سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی در سال جاری به صورت الکترونیک پیاده سازی شده است.

این مسئول اضافه کرد: طرح یاد شده در سازمان آرامستان ها، حمل و نقل بار و مسافر و فرهنگی اجتماعی در حال پیاده سازی است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با اشاره به اینکه سازمان های نام برده شده به زودی به صورت کامل مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک می شوند، اضافه کرد: سایر سازمان ها نیز در حال حاضر فاقد منابع درآمدی از شهروندان هستند.

وی از جمله مزایای این طرح را سهولت در پرداخت عوارض درآمدی شهرداری، کاهش سفرهای غیر ضروری شهروندان در مراجعه به بانک، دقت و اطمینان در نگهداری سوابق پرداخت عوارض، جلوگیری از اعمال سلایق شخصی از نحوه محاسبات و ... ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =