غدیر مهدوی

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج بر ضرورت تشکیل کمیته ارزیابی پروژه‌های شهری تاکید کرد.

غدیر مهدوی کلیشمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: در شرایط بودجه ای فعلی باید نسبت به  طرح‌ها و پروژه‌هایی که برای شهر تعریف می‌شود، نگرش دقیق‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام شهر در اولویت قرار دارد بنابراین باید همه جانب در خصوص تعریف و کلنگ زنی پروژه‌های جدید سنجیده شود.

عضو شورای شهر کرج گفت: دراین راستا ایجاد کمیته ارزیابی پروژه‌های شهری در شورای شهری کرج ضروری به نظر می‌رسد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر استفاده از راهکارهای موثر برای افزایش درآمد پایدار شهری افزود: در این خصوص باید از پتانسیل و ظرفیت‌های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج به خوبی استفاده کرد.

این مسئول ابراز کرد: باید کاری کنیم تا بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه‌های مختلف شهری به میدان بیاید تا از این طریق شاهد تسریع در اجرای پروژه‌ها باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر شهرداری بتواند در زمینه کسب درآمدهای پایدار موفق عمل کند، لازم نیست در بودجه بندی به کاهش هزینه‌های جاری که بخش عمده ای از آن حقوق و دستمزد پرسنل است فکر کنیم.

مهدوی کلیشمی توضیح داد: با ایجاد سرمایه، ارزش افزوده و درآمدهایی پایدار، تعادل مناسبی بین هزینه و درآمدهایی شهرداری ایجاد و بودجه هر سال محقق خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =