نمایشگاه دستاوردهای انقلاب

استاندار البرز با حضور در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از غرفه شهرداری کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیزالله شهبازی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب ضمن ابراز خرسندی از استقبال مردم و همراهی مسئولان از این نمایشگاه، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با مشارکت شهرداری‌های استان در روزهای پایانی سال در دستور کارقرار دارد.

این مسئول اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نباید به روزهای خاصی از سال محدود شود و باید به صورت مستمر شاهد برپایی چنین رویدادهایی باشیم.

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان به مدت یک هفته برای نمایش بخشی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی حضور فعال و پرشوری دارند.

وی افزود: همواره قدردان صبوری و پشتیبانی مردم هستیم و تعهد می دهیم در مسیر خدمت به مردم، شبانه روزی تلاش کنیم.

شهبازی عنوان کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان در راس تیم‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با هدف خدمت رسانی بی منت به مردم حتی یک لحظه را هم از دست نمی‌دهیم.

استاندار البرز با اشاره به برنامه ها و پروژه های دهه مبارک فجر، اضافه کرد: در این ایام حدود ۴۹۰ پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و ... با اعتباری حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: در طول سال پروژه‌های زیادی در گوشه و کنار استان به بهره برداری می رسد که  افزایش حس اعتماد عمومی به نظام و مسئولین را در پی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =