• ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر: 70189
عکس شهردار واعضاء شورا و مدیران

شهردار کرج گفت: بانک شهر تکیه گاهی محکم در حمایت از اجرای پروژه های عمرانی مدیریت شهری است. 

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: عملکرد این بانک در چند سال گذشته قابل قبول و بسیار موفق بوده است.

وی ادامه داد: با وجود ظرفیت های گسترده در بانک شهر و همچنین سیاست های کلان این بانک در مسیر تبدیل شدن به بانک متمایز در کشور، اطمینان دارم در آینده ای نزدیک زمینه های تعالی بیش از پیش بانک فراهم خواهد آمد.

شهردار کرج افزود: در این راستا علاوه بر خلق ارزش برای مشتریان ارجمند بانک، ارزش ویژه ای نیز در مسیر تحقق اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهرداری ها ایجاد خواهد شد.

کمالی زاده تصریح کرد: بانک شهر طی بیش از 9 سال گذشته همواره تلاش ویژه ای کرده است تا منشا اثرات خیر برای صاحبان اصلی خود یعنی شهروندان و شهرداری های سراسر کشور باشد و با اقدامات اثربخش سرمایه ها را ارتقا دهد.

شهردار کلانشهر کرج خاطر نشان کرد: بانک شهر با هدف کمک‌ رسانی به زیربناهای شهری تاسیس شده و اگر کمکی به شهرداری ها می‌شود برای رفاه و آسایش مردم شهر است.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری کرج نیز مانند شهرداری سایر کلانشهرها، تعامل مناسبی با بانک شهر دارد، یادآور شد: عملکرد چندین ساله این بانک نشان داده است که مدیران بانک شهر سرمایه را همراه با ارتقای سطح فرهنگی، طلب می کنند و این موضوع، منجر به ایجاد نگاه ویژه به حوزه کتاب و کتابخوانی  و نیز حمایت از پروژه های شهرداری  شده است.

شهردار ظرفیت های بانک شهر را در ارایه خدمات به مردم، کارکنان شهرداری و شهر را بسیار بالا دانست و افزود: با توجه به مدیریت خوب بانک شهر بی شک این ظرفیت ها موجب منفعت شهر و مردم خواهد شد.

به گفته وی؛ پیشخوان های شهر نِت از گام های مهم بانک شهر در جهت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و از موفقیت های این بانک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =