تقدیر از عملکرد کارخانه آسفالت

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از شهرداری کرج به منظور دارا بودن پنج دوره گواهینامه فنی فرآیند تولید در کارخانه آسفالت، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد شکرچی زاده با اشاره به اقدامات ارزشمند مجموعه مدیریت شهری کرج در راستای ارتقا و بهبود کیفیت آسفالت، افزود:  شایسته است از اقدامات ارزشمند فعالین این عرصه و اهتمام جدی به اعمال اصلاحات مورد نظرِ مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، قدردانی شود.
رییس مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی، ادامه داد: ترویج و توسعه کالاهای داخلیِ با کیفیت و برخوردار از استانداردهای لازم و ضروری، در برهه حساس فعلی کشور می‌تواند تاثیرگذار بوده و تعالی ایران اسلامی را بیش از پیش محقق سازد.

شهردار کرج نیز اظهار کرد: از آنجا که گواهینامه فنی، مدرک رسمی نشان دهنده قابلیت تولید با کیفیت استاندارد یک سیستم از لحاظ فنی و اجرایی است، موفقیت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرج در جهت اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سال 92 نشان می دهد که مجموعه مدیریت شهری همواره به دنبال ارتقا سطح کیفیت تولیدات خود بوده است.

علی اصغر کمالی زاده افزود: پس از راه‌اندازی خط تولید کارخانه آسفالت شهرداری کرج، با پیگیری‌های مجموعه همکاران، پس از طی مراحل فنی و قانونی این کارخانه موفق به اخذ گواهینامه فنی و تمدید آن برای 4 سال متوالی شده است.



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =