فکور

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج طی پیامی تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با دهه فجر را بستر مناسبی برای تبیین آرمان ها و اهداف نظام اسلامی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا فکورزاده با تاکید بر لزوم معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اذعان داشت: جهانیان امروز چهلمین سالگشت پیروزی تاریخی ملت ایران بر استبداد و استکبار و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را در حالی به نظاره نشسته‌اند که از مقاومت صبورانه آحاد ملت در تمام چهار دهه گذشته در برابر توطئه‌های پیدا و پنهان و هجمه سنگین بدخواهان در جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی، انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند.

وی  در این خصوص افزود: این حجم از فشار و کینه توزی، اگرچه فرزندانی پاک سرشت و منابعی هنگفت را از ما سترده و در پاره ای اوقات، از سرعت نیل به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی کاسته، اما جهت گیری‌های صحیح منبعث از آرمان‌های انقلاب بهمن ۵۷، دستاوردهای فراوانی برای کشور به ارمغان آورده است.

وی اظهار داشت: میان آرمان ها و اهدافی که حضرت فاطمه (س) برای تحقق آن مظلومانه به شهادت رسید با آرمان ها و ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی ایران در پی تحقق آن است، تفاوتی وجود ندارد و از سویی دشمنان مکتب فاطمه (س)، همان دشمنان مکتب خمینی کبیر (ره) هستند.

این مسئول با اشاره به شهادت حضرت فاطمه مرضیه (س) به عنوان اولین شهید در راه ولایت تصریح کرد: ایستادگی آن حضرت در حمایت از مقام ولایت بزرگترین الگو برای ولایت مداری محسوب می شود.

 سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج، گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را دستاوردی ارزشمند و نگینی درخشان در پهنه هستی برشمرد که با ایستادگی در برابر حربه‌های نافرجام دشمنان ایران اسلامی، در زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردمی هوشیار و همیشه در صحنه، به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است.

فکورزاده ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به همه پیروان آن حضرت، از آحاد مردم شریف کرج برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =