علی اصغر کمالی زاده

شهردار کلانشهر کرج گفت:فاز اول پیاده راه خیابان آزادی رجایی شهر با تعریض پیاده روها به عرض 5 متر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده در جلسه تعیین تکلیف نحوه اجرای پیاده راه آزادی اظهار کرد: طرح نهایی پیاده راه آزادی ظرف ده روز توسط حوزه معماری و شهرسازی به حوزه معاونت  فنی و عمرانی ارسال می شود.

این مسئول تصریح کرد:کلیه معارضات تاسیساتی برقی و سایر موارد در محدوده خیابان اول تا هشتم رفع و در طراحی پیاده راه آزادی در نظر گرفته می شود.

شهردار کلانشهر کرج هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش، تحرک و پویایی در شهروندان عنوان کرد و افزود: ایجاد پیاده راه در حوزه شهری مفید است و می‌توان با ایجاد فضایی عمومی شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تشویق کرد.

کمالی زاده بیان کرد:در فاز اول اجرایی نسبت به تعریض پیاده روها به عرض 5 متر اقدام لازم انجام می شود و مقرر شده تا انسداد خیابان های منشعب به خیابان آزادی انجام نپذیرد.

وی یادآور شد: مقرر شده تا جهت رفع معارضات تاسیساتی برقی و سایر موارد پس از اخذ طرح از اداره برق و سایرارگان های مربوطه نسبت به انعقاد قرار داد به صورت جداگانه اقدام لازم انجام شود و مابقی طرح (تعریض 5 متر عرض پیاده روها)به صورت طرح و ساخت توسط پیمانکار ذی صلاح انجام شود.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: این اقدام از راهکارهای است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک به منظور کاهش معضلات ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه خیابان آزادی رجایی شهر بار ترافیکی سنگینی را تحمل می‌کند و خیابان‌های مجاور آن نیز از این قاعده مستثنا نیستند، تصمیم‌گیری درست و آینده ‌نگری با در نظر داشتن همه جوانب از جمله گرفتن تمهیدات زیر ساختی برای جابه‌جایی شهروندان ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =