دیدار با خانواده شهید

رییس شورای اسلامی شهر و رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج با دو خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رییس شورای شهر کرج در این دیدار اظهار کرد: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند.

عباس زارع افزود:  اقتدار و صلابت ایران امروز  نتیجه حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران  یعنی کسانی است که  از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

وی ادامه داد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

این مسئول توضیح داد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

قدردان خون شهدا باشیم

در ادامه این بازدید عباس وحیدی، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج نیز با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

گفتنی است رییس شورای شهر و رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی، با خانواده های شهیدان الهیاری و رسولی ساکن منطقه اسلام آباد دیدار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =