راهپیمایی 22 بهمن

شهردار کرج گفت: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاریخ انقضا ندارد.

علی اصغر کمالی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی در کنار جنبه های فرهنگی اجتماعی جهانبینی یک ملت را تغییر داد.

وی یادآور شد: بر خلاف تصور کسانی که شرایط انقلاب را محدود به زمان خاص می‌دانند، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاریخ انقضا ندارد و حداقل تا زمانی که انقلاب اسلامی به هدف غایی خود یعنی استقرار عدالت کامل به دست مبارک حضرت ولی عصر(عج) دست پیدا نکند، نمی توان برای آن پایانی متصور شد.

شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه کشور ما امروز بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی و مدیریت انقلابی نیاز دارد، افزود: مقام معظم رهبری بارها در خصوص وحدت و همدلی و همگرایی صحبت کرده اند، پیرو فرمایشات ایشان همه مسئولین باید رفتار و گفتار وحدت طلبانه داشته باشند و این وحدت را بین مردم نیز تقویت کنند.

کمالی زاده یادآور شد: کلید پیروزی ما چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در تمام این سال‌ها چیزی جز وحدت و انسجام و همراهی آحاد مردم و اقوام و گروه‌ها در سایه حمایت از رهبری نبوده است.

وی با پرشکوه خواندن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مردم امسال نیز منسجم تر از گذشته و با هر سلیقه و تفکری در راهپیمایی حضور یافتند.

شهردار کرج بیان کرد: دشمن امروز از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا نظام اسلامی را ناکارآمد و ناتوان نشان دهد اما مردم و جوانان ما روز به روز با معرفت بیش‌تری پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با حضور در عرصه‌های مختلف در جهت اعتلای نظام اسلامی گام بر می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =