محمدحاجی جعفری

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از آغاز فرآیند انتخاب مشاور ذی‌صلاح برای تدوین سند توسعه و طرح جامع ITS از طریق مناقصه عمومی خبر داد.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری مدیری شهری کرج افزود: یکی از مهمترین نیازهای اجرای کار و انضباط در برنامه ریزی های سالانه، وجود طرحی جامع متناسب با نیازهای شهری است که این موضوع در حال حاضر در حوزه سیستم های حمل و نقلِ هوشمند که جزو شاخه های جدید و مبتنی بر فناوری روز است در حال انجام است. 
وی ادامه داد: طرح جامع و سند توسعه ITS ، چشم انداز 20 ساله ای را به همراه برنامه ریزی های کوتاه و میان مدت در اختیار مدیران و تصمیم گیران حمل و نقل و ترافیک شهری با بیان راهبردها، نقاط قوت و ضعف، پتانسیل ها و تهدیدها قرار می دهد که از طریق این برنامه جامع می توان علاوه بر اصلاح الگوی برنامه ریزی، اجرای برآوردهای مالی سالیانه ای را در حوزه هوشمندسازی مدیریت ترافیک عملیاتی کرد. 
وی اظهار کرد: با تحقق شرح خدمات تدوین شده در این خصوص برای اولین بار در شهر کرج برنامه ریزی کلان در حوزه سیستم های حمل و نقل هوشمند ضابطه مند و دارای چشم اندازی روشن خواهد شد که با دیدی کلان مبتنی بر طرح جامع حمل و نقل شهر کرج و به منظور پایان بر مدیریت سنتی ترافیک پایه ریزی شد هاست.
به گفته حاجی جعفری؛ ساز وکارهای میدانی برای رصد و ارزیابی نحوه رسیدن به اهداف مورد اشاره نیز در این سند گنجانده و برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =