• ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
  • کد خبر: 70231
مرتضی جلالیان

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از کاشت بیش از سه هزار اصله نهال در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مرتضی جلالیان با اعلام این خبر اظهار کرد: کاشت نهال در سطح معابر منطقه موجب افزایش سرانه فضای سبز و همچنین پایداری آن می شود که این مهم اولویت برنامه ریزی شهری است.

وی تصریح کرد: حوزه فضای سبز در بهمن ماه سال جاری با اجرای طرح های متنوع در راستای ارتقا زیباسازی، افزایش سرانه فضای سبز در منطقه و جلب رضایت شهروندان اقدامات موثری را انجام داد.

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در خصوص توسعه فضای سبز در معابر این منطقه بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته حوزه فضای سبز در ماه جاری بیش از سه هزار اصله نهال از انواع توت کاکوزا و توت نرک، اقاقیا، زیتون تلخ، چنار، نارون که در مقابل کم آبی مقاوت بیشتری دارند، در منطقه کاشته است.

جلالیان افزود: کاشت بیش از 120 اصله نهال در مسیر خیابان زارعی، خیابان همت، رنگ آمیزی بوستان ها، تعمیر سرویس های بهداشتی بوستان های سطح منطقه، کاشت نهال در محوطه مترو  طی هفته گذشته اجرایی شده است.

وی با تاکید بر رعایت استاندارهای عنوان شده در خصوص ایجاد فضای سبز عنوان کرد: ایجاد فضای سبز و کاشت اصله نهال و درخت بر مبنای سازگاری گیاهان با محیط و اقلیم منطقه صورت می گیرد.

این مسئول یادآورشد: توسعه پایدار، مدیریت و نگهداری منابع طبیعی امری مهم در مباحث مربوط به فضای سبز است که موجب تحولات ساختاری در این خصوص می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =