• ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
  • کد خبر: 70239
عضوشورای اسلامی شهر.سارا دشتگرد

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به اینکه زنان در پیروزی انقلاب بیشترین سهم را داشتند، اظهارکرد: این در حالی است که در جامعه کنونی کمترین نقش را دارند و این منصفانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سارا دشت گرد در نطق پیش از دستور صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بی شک روزهای فراموش نشدنی انقلاب با حضور و مشارکت پرشور بانوان در تاریخ این ملت ثبت شد اما متاسفانه اکنون جایگاه بانوان آنطور که باید و شاید جدی گرفته نمی شود.

 وی افزود: متاسفانه تعداد پست های بانوان در جایگاه های مدیریتی شهرداری کرج کمتر از 5 درصد است و زنان حتی در سمت منشی معاونین و مدیران کل هم تحمل نمی شوند و اکنون در دوران اصلاحات نیز شهرداری چهره مردانه به خود گرفته است.

این عضو شورا اضافه کرد: البته دولت تدبیر و امید سهم 30 درصدی را برای بانوان جهت تصدی مسئولیت های مدیریتی در نظر گرفته اما متاسفانه این مهم در استان البرز و شهر کرج جدی گرفته نمی شود.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از شهردار کرج خواست تا حداقل 10 درصد از صندلی های مدیریتی شهرداری کرج را در اختیار زنان توانمند قرار دهد تا چهره مردانه شهرداری تا حدودی تلطیف شود.

 دشت گرد در پایان از اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به جهت ساماندهی فضای سبز مقابل بازار روز گلایل قدردانی و تاکید کرد که این مهم یکی از دغدغه ها و گلایه های ساکنین محل بوده است که مرتفع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =