رییس شورای اسلامی شهر.عباس زارع

رییس شورای اسلامی شهر کرج از بررسی لایحه بودجه 98 شهرداری این کلانشهر به عنوان مهمترین اولویت شورا در هفته های آینده یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس زارع در نطق پیش از دستور صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با ارجاع لایحه بودجه 98 شهرداری کرج به شورای اسلامی شهر، این لایحه در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه و کمیته های تخصصی آن بررسی خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس جلسات صحن علنی و کمیسیون های تخصصی در مدار تعطیلی قرار می گیرند و تنها در صورت ضرورت تشکیل جلسه می دهد، چرا که بررسی و تصویب لایحه بودجه در اولویت قرار دارد.

زارع اضافه کرد: همچنین امید است کمیته های تخصصی با حضور حداکثری اعضا تشکیل شوند تا خروجی کار به لحاظ کارشناسی و فنی پخته تر و جامع تر باشد.

 وی با اشاره به حضور باشکوه مردم کرج در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تصریح کرد: این حضور وحدت آفرین را تبریک گفته و مشارکت حداکثری مردم شریف در این رویداد ملی و عظیم را ارج می نهیم. بی شک این حضور نشانگر علاقمندی و دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی می باشد و امیدواریم که با عملکرد خوب مان در دهه پنجم عمر مبارک انقلاب بتوانیم شرایط بهتر و مطلوب تری را برای شهروندان کرجی مهیا کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج داشت: فردا پنج شنبه (25 بهمن) جشن بزرگی توسط شورای اسلامی شهر کرج در مجتمع فرهنگی – ورزشی میلاد برگزار می شود تا به سهم خود در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشارکت کنیم.

وی اضافه کرد: تقارن دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) موجب شد تا به احترام روزهای سوگواری دخت نبی مکرم اسلام، برگزاری این جشن اندکی به تعویق افتاد. در این جشن همچنین تعدادی از کارگران شهرداری مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند و از زحمات بی شایبه این عزیزان قدردانی می شود.

 زارع در خصوص طرح دو فوریتی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج در خصوص خریداری اتوبوس های جدید برای بکارگیری در ناوگان حمل و نقل همگانی، ضمن دفاع از آن اظهار کرد: متاسفانه ناوگان حمل و نقل همگانی کرج فرسوده و معیوب است و این موضوع به تشدید ترافیک و آلودگی هوا دامن زده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: ما در شرایطی قرار گرفته ایم که برای خروج از این وضعیت باید چاره اندیشی کنیم. البته استفاده از ظرفیت حداکثری تولیدکنندگان داخلی و خرید به صرفه باید مد نظر قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =