علیرضا موسوی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل مدیریت شهری که در دهه اول انقلاب به درجه رفیع جانبازی نائل آمده اند، خبر داد.

سید علیرضا موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: این مراسم فردا(25 بهمن) به همت شورای شهر، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند ساعت 10 صبح در سالن شهیدان نژاد فلاح حضور یابند.

وی افزود: در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار میشود، شاهد تجلیل از مقام  تعدادی از پرسنل مدیریت شهری که در دهه اول انقلاب به درجه جانبازی نائل آمده اند، خواهیم بود.

این مسئول توضیح داد: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون از ایثار شهدا و جانبازانی است که برای حفاظت از خاک وطن از جان خود گذشته اند.

موسوی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت و آشناسازی مردم به ویژه نسل جوان با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب وظیفه همه مسئولان است.

وی ادامه داد: تا زمانیکه فرهنگ ایثار در جامعه حاکم باشد، هیچ یک از اهداف دشمنان برای نفوذ به کشور عملی نخواهد شد و نقشه های آنها یکی پس از دیگری به بن بست می رسد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به برنامه های مدیریت شهری برای قدردانی از مقام شامخ شهدا و ایثارگران افزود: بازدید از خانواده شهدا و جانبازان  تنها بخشی از برنامه های این مجموعه است.

وی ابراز کرد: مزین کردن خیابان ها و معابر شهر با نام شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و آذین بندی شهر در ایامی مثل هفته دفاع مقدس و دهه فجر از دیگر اقدامات صورت گرفته  در این خصوص است.

وی گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم به همین دلیل باید به فراخور توان و امکانات، برای روشن نگه داشتن چراغ راه آنها تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =