بازدید اکبریان از بهشت سکینه

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد هماهنگی بین سازمان‌ها و دستگاه های مرتبط دولتی، زمینه تملک اراضی غربی گلزار شهدای بهشت سکینه (س) فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز اکبریان در بازدید از آرامستان بهشت سکینه (س) با اشاره به اهمیت احداث ساختمان پزشکی قانونی در این مجموعه گفت: با تکمیل این پروژه ضمن تکریم ارباب رجوع ، شاهد تسهیل و تسریع صدور مجوز دفن اموات خواهیم بود.

وی افزود: علاوه براین، با تکمیل این ساختمان محل مناسبی برای استقرار پزشک، دادپزشک و کارکنان سازمان پزشکی قانونی استان فراهم می‌شود.

وی در ادامه ضمن بازدید از سیستم الکترونیکی راهنمایی مراجعین که شامل نقشه راهنما، اینفوگرافی مراحل خدمت رسانی، آشنایی و ارتباط با مدیران، مسئولین و شرح وظایف، فرم نظرسنجی الکترونیک، جستجوی متوفی و...است، گفت: با توجه به اینکه مراجعان این سازمان در شرایط روحی مناسبی نیستند ، سردرگرمی وضعیت آنها را سخت تر می کند.

وی اضافه کرد: بدون شک راه اندازی  سیستم الکترونیکی در این سازمان اقدام مناسبی برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان است.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به بحران آب و شرایطی که در سال های اخیر همه کشور از جمله  البرز را در گیر کرده، ایجاد استخر ذخیره آب و جمع آوری قابل توجهی از آب های سطحی پس از بارندگی های اخیر و همچنین احداث اولین نیروگاه خورشیدی مدیریت شهری را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: به منظور حفظ و استفاده بهینه از منابع آب و انرژی های تجدید پذیر، این اقدامات باید به عنوان الگو در دیگر سازمان ها و ادارات نیز مورد توجه قرار گرفته و اجرا شود.

وی همچنین در بازدید از پروژه مناسب سازی و بهسازی اطراف ساختمان معراج، نمازخانه، وضوخانه و اختصاص محل مناسب برای اقامه نماز گفت: ساخت نمازخانه و محل اقامه نماز میت باید با دقت و سرعت بیشتری به اتمام برسد.

اکبریان در ادامه این بازدید، پس از حضور در واحد پذیرش و متوفیات، در سالن معراج (غسالخانه) حضور یافت و از تلاش و خدمات کارشناسان و کارکنان این بخش قدردانی کرد.

این مسئول توضیح داد: نمایندگان مردم کرج در مجلس آمادگی دارند با ایجاد هماهنگی  بین سازمان ها و دستگاه های مرتبط دولتی  زمینه تملک اراضی غربی گلزار شهدای بهشت سکینه (س) را فراهم کنند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بهشت سکینه(س) تنها آرامستان مجهز کلانشهر کرج است، شهرداری باید  نسبت به توسعه این مجموعه اقدامات موثری صورت دهد.

اکبریان در پایان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت  توسط پرسنل سازمان آرامستان ها به شهروندان تاکید کردو گفت: خدمات رسانی پرسنل این مجموعه باید به گونه ای باشد که ارباب رجوع با کمترین اتلاف وقت و درگیری با مشکلات اداری، عزیزشان را راهی خانه ابدی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =