ارشد

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از اجرای طرح سرمایه‌گذاری در کوه های بیجی عظیمیه در قالب منطقه گردشگری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آرش ارشد در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه یک و شرکت سرمایه گذار برگزار شد، با اشاره به این که حضور بخش خصوصی در اجرای این دست پروژه‌ها فرصتی مغتنم برای شهر کرج است، گفت: در مجموعه شهرداری رویکرد جدیدی به مشارکت و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی  ایجاد شده است.

این مسئول افزود: در ماه‌ها و سال‌های آینده نیاز به ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار داریم از همین رو تمام همکاری‌های لازم برای تسهیل حضور بخش خصوصی در پروژه‌های شهری کرج خصوصا پروژه‌های گردشگری صورت می‌گیرد.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج با اشاره به توجه ویژه مجموعه شهرداری  و سازمان سرمایه‌گذاری به تثبیت حقوق سرمایه‌گذار بخش خصوصی اظهار کرد: وظیفه داریم زیرساخت‌های قانونی برای تثبیت حقوق سرمایه‌گذار بخش خصوصی را فراهم کنیم. 

وی اظهار کرد: همچنین بحث مالکیت معنوی پروژه را برای سرمایه‌گذار خصوصی مدنظر داریم از این رو قطعا با دقت نظر برای این که تمام مسائل حقوقی و قانونی را روی کاغذ تثبیت کنیم جلو خواهیم رفت.

ارشد با اشاره به  توجه ویژه این سازمان به منطقه کوه بیجی عظیمیه به عنوان یکی از نقاط قوت گردشگری شهر کرج تصریح کرد: در این منطقه نیازمند یک مطالعه یکپارچه هستیم  و نباید به صورت نقطه‌ای و جزیره‌ای به موضوع نگاه کنیم بنابراین باید هماهنگی لازم برای مطالعات یکپارچه بین سازمان ما و مجموعه شهرداری از یک طرف و شرکت سرمایه گذار از سوی دیگر صورت بگیرد.

این مسئول توضیح داد: بر این اساس مقرر شده  کمیته اقدامی از هر دو طرف تشکیل شود تا ظرف هفته‌های آینده اطلاعات و مطالعات به اشتراک گذاشته شود تا پروژه پیش برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =