• ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر: 70253
دهه فجر

شهردار کرج گفت: توسعه و آبادانی کرج در گرو هم افزایی و تعامل مردم و مسئولین است.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده در جشن انقلاب که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج پیش از ظهر امروز در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان خیال باطلی داشتند که انقلاب، چهلمین سالگرد پیروزی را نخواهد دید.

این مسئول گفت: برای مبارزه با دشمنان و در راستای اعتلای کشور باید گام های بزرگی برداریم تا وحدت و همبستگی میان مردم حفظ شود.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای کسب رضایت شهروندان افزود: در حوزه مدیریت شهری اقدامات خوبی در حال انجام است که امیدواریم با تحقق اهداف و سیاست های کلان این نهاد گامی در راستای تبدیل کرج به شهری آبادتر برداشته شود.

وی اضافه کرد: دشمنان در فضای رسانه ای تلاش فراوانی جهت نا امیدی مردم از نظام جمهوری می کنند بنابراین خدمات ما باید به نحوی باشد تا دستاوردهای انقلاب را برای نسل های آینده به تصویر کشیده و دشمنان را از این هدف نا امید کنیم.

شهردار کرج با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب توضیح داد:  کرج در طول چهار دهه گذشته در زمینه های مختلف به خصوص حوزه عمرانی پیشرفت زیادی داشته است.

کمالی زاده افزود: در دهه 40 یک معبر آسفالت شده در کرج نداشتیم در حالی که هم اکنون معبری در کرج وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.

شهردار کرج در پایان گفت: امید است بتوانیم با همکاری و هم افزایی، خدمات شایسته  و در خور شانی به مردم که پای انقلاب ایستادند، ارایه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =