دهه فجر

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای بیرون آمدن از شرایط بحرانی کنونی باید دست به دست هم دهیم و به اصولی که داریم پایبند باشیم.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس زارع در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار و صلابت ایران امروز مدیون  فجرآفرینان، شهدا، امام شهدا و همه کسانی است که تلاش کردند تا بزرگترین رویداد تاریخی کشور به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج، گفت: علی رغم تهدیدهای زیاد توسط دشمنان و بحران های اقتصادی، مشارکت آحاد مردم در تصمیم گیری ها، نظام مقدس اسلام توانست استقامت کند و جشن 40 سالگی خود را بگیرد.

زارع اضافه کرد: دشمنان هنوز هم تلاش می کنند تا کار بزرگ مردم ایران را تحت تاثیر قرار دهند ولی وحدت مردم این اجازه را به آنان نمی دهد.

وی افزود: قدرت نظام، نقش و مسئولیت هرکدام از ما در دهه پنجم نظام جمهوری اسلامی را سنگین تر می کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج به مشکلات برخی از مردم در زمینه های اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این  شرایط در شان ملت ایران نیست، گفت: این شرایط به ما تحمیل شده و برای بیرون آمدن از وضع کنونی باید پایه های انقلاب را محکم تر کنیم و به اصولی که داریم پایبند تر باشیم.

زارع افزود: باید همه آحاد جامعه اسلامی، خارج از دسته بندی های مرسوم، دست به دست هم دهیم تا حتی محاصره و تحریم های اقتصادی هم نتواند کوچکترین لطمه ای به کشور ما وارد کند.

این عضو شورا در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با کار زیاد و سلامت در امور بتوانیم خدمت رسان خوبی برای مردم کرج باشیم و دهه پنجم انقلاب برای ایران اسلامی دهه پر خیر و برکتی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =