دهه فجر

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: زمانی که شاه در بیست و ششم دی ماه پنجاه و هفت از ایران رفت امریکا ابرقدرت بود اما اکنون ابرقدرت نیست.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج؛ سردار رضا نامی در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که در باشگاه میلاد برگزار شد، افزود: ایران اسلامی در مسیر تحقق آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری از نقطه نظر کمی و کیفی تبدیل به قدرت منطقه ای شده است که این یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است. 

وی بیان کرد: شاه در بیست و ششم دی ماه پنجاه و هفت زمانی از ایران رفت که امریکا ابرقدرت بود اما اکنون ابرقدرت نیست و مثل سایر کشورها تنها یک قدرت است، بر همین اساس است که سالیان سال در برابر ترفندهای مختلف آنان ایستادگی کرده ایم. 

این جانباز جنگ تحمیلی با بیان این که تهدیدات بیرونی برای ما نگران کننده نیست، ادامه داد: ایران اسلامی ۴۰ سال در معرض تهدیدات بیرونی بوده است. 

سردار نامی با اشاره به این که مسئولان باید به گونه ای کار کنند که رفاه و خط تعادل اقتصادی برای مردم فراهم شود، یادآور شد: اگر مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و خرد عمومی جامعه حرکت داشته باشند هر تهدیدی به فرصت تبدیل خواهد شد. 

این استاد دانشگاه گفت: حضور در دهه پنجم انقلاب باید سرآغازی در بازتولید و باز تعریف برخی مفاهیم غیر کاربردی باشد. 

این فرمانده جنگ ابراز کرد: آنچه که جامعه ایران اسلامی را می سازد اتحاد، انسجام، درک شرایط و تحمل نظرات مخالف با حفظ اصول بنیادینِ مواضع نظام و انقلاب است. 
 
سردار نامی اختلاف سلیقه ها را واقعیت  طبیعی هر جامعه ای دانست و یادآور شد: آسایش شهروندان فراتر از نگاه های حزبی و جریانی است. 

 وی تصریح کرد: حقوق شهروندی همان رعایت آداب حقوق اسلامی است، بنابراین لازم است که اقتضا زمانی را در نظر گرفت و با درک شرایط و با محوریت اتحاد و انسجام کشور را در ریل توسعه اسلامی ایرانی قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =