جشنواره

رییس گروه مطالعات زیست و توسعه پایدار معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: بادبادک‌های دست‌ساز کودکان کرجی با نماد حفظ محیط زیست در آسمان کرج به پرواز در آمدند.

اعظم شابیگ در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی می تواند مرگ و میرهای ناشی از کمتحرکی و بیمار هایی نظیر فشار خون، قلبی و ریوی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه جشنوار بادبادک‌ها با هدف افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد، افزود: در کنار افزایش نشاط اجتماعی ایجاد انسجام بین اعضای خانواده در فضای خارج از منزل بخصوص در بوستان ها از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بود. 

شابیگ با بیان اینکه برپایی جشنواره و همایش های مختلف در راستای حفظ محیط زیست و آموزش شهروندی یک اصل مهم در برنامه های این معاونت به شمار می رود خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این بوده تا با برنامه ریزی، مشارکت مردم را در جشنواره و رویداد های خانوادگی و آموزش شهروندی افزایش دهیم.

رییس گروه مطالعات زیست و توسعه پایدار خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: از ابتدای سال جاری دو همایش با عنوان مدیریت سبز برگزار شده است و تا پایان سال یک همایش دیگر برگزار می شود.

این مسئول یکی از برنامه های جذاب این جشنواره را برپایی جنگ و استیج های شاد با حضور هنرمندان مطرح استانی برشمرد و اظهار کرد: امیدوارم شهروندان کرجی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: ١٠٠ بادبادک شرکت داده شده در جشنواره داوری و به سه بادبادک دست ساز  با مضامین محیط زیست جوایزی اهدا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =