خلیلی اردکانی

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: دو مجتمع تفریحی گردشگری در باغ جهان و حصار کرج با همکاری بخش خصوصی احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در حاشیه برگزاری جشنواره بادبادک ها در مجتمع تفریحی باغستان اظهار کرد: کرج از جمله شهرهایی است که به علت داشتن ظرفیت های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، همواره مورد توجه قرار داشته است.

وی ادامه داد: این عوامل شرایط مساعدی را برای بهره برداری و توسعه زیرساخت های گردشگری و تفریحی فراهم ساخته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: منطقه حصار کرج در محدوده ای است که در نزدیکی جاده چالوس و بیلقان قرار دارد و به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و ظرفیت های توسعه، قابلیت احداث مجموعه های گردشگری به منظور ارایه خدمات و کالاهای مورد نیاز  مسافران و شهروندان را دارد.

خلیلی اردکانی با اشاره به برگزاری جشنواره بادبادک ها و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، کودکان و خانواده ها تصریح کرد: مسئولین فرهنگی با تخصیص اعتبار و تغییر نگرش می توانند بسترساز شادی مردم شوند.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: جوانان به شادی گرایش بیشتری دارند و تنها با تخلیه درست انرژی آنان می توان امید به حضور و رشد جوانانی پویا و فعال در جامعه داشت.

به گفته وی؛ اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد در  بوستان ها و پارک ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاثیرگذار است.

این عضو شورا در پایان از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در برگزاری اولین جشنواره بادبادک ها قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =